Η φετινή αγωνιστική χρονιά οδεύει προς το τέλος της. Δυστυχώς όμως όπως και οι προηγούμενες κουβαλάει στην πλάτη της πολλά προβλήματα. Προβλήματα ποικίλης φύσης αλλά όχι τόσο σημαντικά αλλά που θα μπορούσαν να στοιχίσουν την ζωή κάποιου πληρώματος. Ας κάνουμε μια σύντομη αναφορά στα προβλήματα που συναντήσαμε στους φετινούς αγώνες. (θα ακολουθούσουν κάποια χαρακτηριστικά γεγονότα που συνέβησαν κατά την διάρκεια της χρονιάς)
1. Κριτές με ελλιπή εκπαίδευση : α)Ανάβαση Ομαλού κριτής είναι τοποθετημένος σε λάθος σημείο σε σχέση με την στροφή, που όχι μόνο δεν μπορεί να κάνει σωστά το έργο του αλλά μπορεί να αποβεί επικίνδυνο για την ζωή του, β)Ανάβαση Πορταριάς, καθυστερημένη αντίδραση των κριτών στην έξοδο του κ.Πλέσσα, τα χειρότερα αποφεύχθηκαν λόγο εμπειρίας του κ.Κυρκου που ήταν το αμέσως επόμενο αυτοκίνητο. γ)Ραλλυ Αχαιός, κριτής στο σικειν της δεύτερης βραδινής ειδικής τοποθετεί μπροστά στο προσωπό του ένα κομμάτι χαρτί για να μην τυφλώνεται από τα φώτα των διερχόμενων αγωνιστικών.
2. Επικίνδυνα σικειν (τεχνητές επιβραδύνσεις) : Rally Sprint Δράμας, επικίνδυνο σικειν τοποθετημένο σε λάθος σημείο προκάλεσε την σοβαρή έξοδο ενός αυτοκινήτου, ευτυχώς τα χειρότερα αποφεύχθηκαν.
3. Ασθενοφόρα με σχεδόν καθόλου εξοπλισμό
4. Χρονόμετρα των ΣΕΧ που είναι ρυθμισμένα λάθος : Πρόβλημα που συναντήθηκε πολύ πρόσφατα στο Ραλλυ Μαύρο Ρόδο.
5. Πίστες που αλλάζει η διαδρομή τους ανάλογα με τα κέφια του αέρα : Η πίστα που είχε οριοθετηθεί με τζέρσει στο Τατόι, “άνοιγε” ή “έκλεινε” ανάλογα τις προσταγές του ανέμου.
6. Ελλιπή ενημέρωση για τις προσβάσεις των θεατών: Το τελευταίο περιστατικό έγινε και πάλι πολύ πρόσφατα στο Μαύρο Ρόδο.
7. Αφύλαχτα επικίνδυνα σημεία ειδικών διαδρομών : Σημεία όπου η απουσία μπαριερας μπορεί να αποβεί μοιραία για κάποιο πλήρωμα. Τέτοιο περιστατικό είδαμε στο Rally Ιτέας (ή Rally Elpa για κάποιους) που ένα άτυχο πλήρωμα κατέληξε σε γκρεμό 100+ μέτρων, ευτυχώς όμως μόνο με υλικές ζημιές.
Αυτά είναι κάποια από τα προβλήματα που μου ήρθαν πρώτα πρώτα στο μυαλό. Δεν σημαίνει όμως ότι δεν υπάρχουν άλλα που μπορεί να είναι πιο σημαντικά αλλά αυτή τη στιγμή μου διαφεύγουν. Η ουσία όμως είναι πότε θα γίνει κάτι για όλα αυτά; Πράγματα που στο εξωτερικό θεωρούνται κάτι παραπάνω από αυτονόητα, για εμάς στην Ελλάδα θεωρούνται “πολυτέλειες”. Τα πληρώματα κάνουν ότι μπορούν, φέτος έχουμε και την είσοδο του hans, για την ασφάλεια τους, γιατί όμως οι λέσχες και γενικά ο αρχών αυτού του σπορ εθελοτυφλούν; Κανένας δεν είπε ότι δεν κάνουμε ένα επικίνδυνο χόμπι, όλοι γνωρίζουμε τους κινδύνους, αλλά το ζητούμενο είναι να τους περιορίζουμε όσο αυτό είναι δυνατόν.
Κλείνοντας, θα ήθελα να εκφέρω μια προσωπική μου άποψη. Μπορώ να συγχωρέσω οποιοδήποτε οργανωτικό λάθος άλλα συναθλητές μου που δεν γνωρίζουν τους κανονισμούς και δρουν ανταγωνιστικά ακόμα και τη στιγμή ενός ατυχήματος, λυπάμαι δεν μπορώ να τους συγχωρέσω. Όποιος κατάλαβε, κατάλαβε τι εννοώ και που αναφέρομαι.
Πέμπτη 20 Νοεμβρίου 2008
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου